Nieuwe contactinformatie DVP-helpdesk ingaande 4 januari 2021 (trein/metro/tram)

23 dec. 2020

Nieuwe contactinformatie DVP-helpdesk ingaande 4 januari 2021 (trein/metro/tram)

23 dec. 2020

volgend bericht

Met ingang van 4 januari 2021 worden de drie bestaande helpdesks van het digitaal veiligheidsprogramma/digitaal veiligheidspaspoort (DVP) samengevoegd en ondergebracht bij Railcenter in Amersfoort.

 

Hierdoor wijzigen ook de contactgegevens. De openingstijden van de helpdesk worden met ingang van die datum ook verruimd.

Nieuw – contactinformatie Helpdesk DVP/Railcenter met ingang van 4 januari 2021

*E-mail: info@railcenter.nl
*Telefoonnummer: 033 - 4 67 47 27
*Openingstijden: maandag t/m vrijdag: van 07:30 tot 17:00.

 

Nieuw - aangepaste website


De speciale Helpdesk-website voor het DVP wordt in komende tijd in fases aangepast zodat bezoekers sneller een antwoord kunnen vinden op hun vragen. Deze vernieuwde site is hier te vinden.