Eén centrale helpdesk voor het digitaal veiligheidsprogramma/veiligheidspaspoort per 2021 (trein/metro/tram)

Eén centrale helpdesk voor het digitaal veiligheidsprogramma/veiligheidspaspoort per 2021 (trein/metro/tram)

10 dec. 2020
Volgend bericht>>

Gebruikers van het digitaal veiligheidsprogramma en het digitaal veiligheidspaspoort (DVP) kunnen met ingang van 4 januari 2021 gebruikmaken van één centrale helpdesk met één centraal telefoonnummer en één e-mailadres. Tevens worden de openingstijden van deze helpdesk enigszins verruimd.

Momenteel kunnen gebruikers van een digitaal veiligheidspaspoort of van het portal van het digitaal veiligheidsprogramma met vragen zowel telefonisch als per e-mail terecht bij drie verschillende helpdesks zoals die van Nsecure, railAlert en Railcenter.

 

DVP-Helpdesk in 2021 bij Railcenter
 

Omdat dit in de praktijk weinig efficiënt bleek heeft railAlert besloten één centrale helpdesk in te richten en die bij Railcenter onder te brengen. Met ingang van 4 januari 2021 vervangt deze helpdesk de drie andere. Gebruikers van het programma kunnen met ingang van 4 januari 2021 alleen van de helpdesk van Railcenter gebruikmaken. Het e-mailadres (info@railcenter.nl) en het telefoonnummer (033-4 67 47 27) van de helpdesk van het Railcenter blijven hetzelfde.

Nieuwe website met nieuw adres

 

Tevens zal de website van de DVP-Helpdesk en het gedeelte dat op de website van railalert staat, worden samengevoegd in een nieuwe website (https://dvp.railalert.nl). Deze krijgt een andere lay-out en wordt stap voor stap aangepast aan de wensen van de gebruikers. Doel: de informatie meer gericht op specifieke groepen gebruikers aan te bieden, waardoor zij sneller een antwoord op hun vraag kunnen vinden. Het oude (huidige) website-adres leidt de gebruikers automatisch door naar de vernieuwde website.